Monday, April 12, 2010

MAJLIS PENYAMPAIAN SIJIL ANUGERAH PENGAKAP RAJA & PINGAT PPM PERINGKAT PPMWPKL 2010

Salam Pengakap;

Majlis penyampaian Sijil Anugerah Pengakap Raja, Pingat Persekutuan Pengakap Malaysia dan Manik Kayu Kepimpinan Persekutuan Pengakap Malaysia peringkat negeri Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur telah selamat diadakan dengan jayanya pada hari Sabtu tanggal 6 Mar 2010 yang lalu bertempat di Dewan Auditorium Dewan Bandaraya Kuala Lumpur, Bangunan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur, Jalan Raja Laut, Kuala Lumpur.

Tahniah diucapkan kepada 16 orang Pengakap Raja PPM Daerah Pudu diatas kejayaan melayakkan diri mereka menjadi seorang Pengakap Raja. Kepada semua kepimpinan PPM Daerah Zon Pudu, Pemimpin Kumpulan dan Pengakap yang terlibat dalam merealisasikan majlis tersebut saya ucapkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga diatas tenaga yang dicurahkan.

Sekalung tahniah juga kepada Saudari Aini Shuhada Binti Sulaiman dari Sekolah Menengah Teknik Kuala Lumpur, Kumpulan 121 Pudu kerana terpilih menerima Pingat Akademik Cemerlang Persekutuan Pengakap Malaysia diatas kejayaan cemerlang dalam bidang akademik dan kokurikulum.

Ikhlas dari Pesuruhjaya Pengakap Daerah Pudu

No comments:

Post a Comment