Sunday, February 16, 2014

MAJLIS TAKLIMAT PENGAKAP PPMWPKL UNTUK SEMUA PEMIMPIN SEKOLAH MENENGAH

Salam hormat.

Pada tarikh 15 Februari 2014 jam 9 pagi telah berlangsung majlis taklimat Pengakap PPMWPKL untuk semua Pemimpin Kumpulan sekolah Menengah seluruh Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Majlis yang diadakan di Dewan Gemilang Pejabat Pendidikan Wilayah Pudu & Bangsar itu telah dihadiri oleh 78 orang Pemimpin Kumpulan.

Tetamu Kehormat majlis tersebut adalah Tuan Tajudin Bin Mohamad Mor dan sukacita beliau telah merasmikan majlis taklimat tersebut. Banyak kata-kata nasihat dan pengalaman yang telah diberikan oleh Tuan Tajudin Bin Mohamed Mor kepada semua sidang hadirin khususnya guru-guru.



Tuan Tajudin Bin Mohamad Mor merupakan seorang Timbalan Pengarah Pelajaran didalam Jabatan Pendidikan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Didalam organisasi Persekutuan Pengakap Malaysia Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur (PPMWPKL), beliau menjawat jawatan sebagai Pengerusi Majlis Persekutuan Pengakap Malaysia Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Seluruh organisasi kepimpinan PPMWPKL amat bertuah dan menghargai kesudian Tuan Tajudin Bin Mohamad Mor untuk menyumbang tenaga dan pengalaman beliau dalam organisasi PPMWPKL.

Majlis taklimat tersebut telah berakhir pada jam 1.30 tengahari dan kesemua Pemimpin Kumpulan yang hadir jelas memahami kehendak PPMWPKL dalam perbagai misi khas untuk pelajar dan guru.



No comments:

Post a Comment