Sunday, August 29, 2010

MAJLIS BERBUKA PUASA MAYC WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR

Salam Pengakap;

Jutaan terima kasih kepada Puan Intandiana Binti Jalil selaku Presiden Persatuan Kelab-kelab Belia Malaysia (MAYC) Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur yang juga Penolong Pesuruhjaya Pengakap Daerah Pudu kerana kesudian beliau menjemput berberapa Pesuruhjaya Pengakap Daerah Pudu bagi menghadiri Majlis Berbuka Puasa MAYC Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur yang telah berlangsung dengan jayanya hari ini 29 haribulan Ogos 2010 di Hotel Grand Pacific Jalan Ipoh.

Majlis bersifat kekeluargaan tersebut telah dirasmikan oleh Presiden MAYC Kebangsaan dan turut dihadiri oleh Timbalan Ketua Pengarah Belia Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Berberapa kepimpinan kanan persatuan-persatuan belia seluruh Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur turut hadir bagi menyokong dan memeriahkan majlis tersebut.

"Tuah Ayam Nampak Dikaki, Tuah Manusia Hanya ALLAH Sahaja Yang Tahu". 5 buah hadiah istimewa termasuk hadiah utama acara selingan cabutan bertuah telah dimenangi oleh Pesuruhjaya-pesuruhjaya Pengakap Daerah Pudu. Syukur ke hadrat ALLAH S.W.T. diatas rezeki kurniaanya dan terima kasih yang tak terhingga kepada seluruh kepimpinan MAYC kerana ingatan dan penghormatan yang diberikan. Budi baik yang diberikan akan dikenang sepanjang hayat.

Pesuruhjaya Pengakap Daerah Pudu.

No comments:

Post a Comment