Wednesday, August 25, 2010

KELUARGA AHLI PENGAKAP DAERAH PUDU DAPAT BANTUAN AIDIL FITRI

Salam Pengakap;

Sebanyak 6 buah keluarga kurang berkemampuan yang mengandungi ahli keluarga yang juga ahli Pengakap dibawah pentadbiran Persekutuan Pengakap Malaysia Daerah Pudu (PPMDP) telah mendapat bantuan khas dari Ahli Parlimen Bandar Tun Razak sempena menyambut Syawal yang bakal menjelang.

Kesemua ahli Pengakap tersebut yang bersekolah disekitar kawasan Bandar Tun Razak dan Cheras telah dikenal pasti oleh sebuah pasukan khas yang ditubuhkan oleh pentadbiran PPMDP. Masaalah keluarga-keluarga yang memerlukan bantuan ini telah diajukan oleh pentadbiran PPMDP terus ke pejabat Khidmat Masyarakat Ahli Parlimen Bandar Tun Razak dan syukur ke hadrat Ilahi kerana usaha ini telah berjaya mendapatkan perhatian dari pihak Ahli Parlimen Bandar Tun Razak sendiri.

Bantuan Aidil Fitri tersebut telah diserahkan sendiri oleh Ahli Parlimen Bandar Tun Razak pada petang hari Ahad, 22 haribulan Ogos 2010 yang baru lalu. Setinggi ucapan terima kasih kepada pihak pejabat Khidmat Masyarakat Ahli Parlimen Bandar Tun Razak diatas keprihatinan dan kerjasama yang diberikan.

Pesuruhjaya Pengakap Daerah Pudu

No comments:

Post a Comment