Sunday, May 23, 2010

MESYUARAT MAJLIS PERUNDINGAN BELIA KAWASAN BATU

Salam Pengakap,

Persekutuan Pengakap Malaysia Daerah Pudu telah diberi penghormatan untuk menghadiri Mesyuarat Majlis Perundingan Belia Kawasan Batu pada hari ini 23 haribulan Mei 2010 jam 10.00 pagi di Hotel Brisdale Kuala Lumpur. Turut hadir ke mesyuarat tersebut adalah berberapa wakil ajensi kerajaan seperti Jabatan Pelajaran WPKL, JAWI, DBKL, Polis, AADK dan pelbagai lagi untuk membincangkan dan membantu warga belia dalam berberapa perkara dan isu yang berbangkit.

Atas alasan-alasan tertentu, PPM Daerah Pudu dijemput menghadirkan diri sebagai pemerhati perjalanan penuh mesyuarat tersebut kerana PPM Daerah Pudu tidak merupakan sebahagian dari Majlis Perundingan Belia Kawasan Batu. Namun begitu PPM Daerah Pudu telah merakamkan ucapan jutaan terima kasih diatas jemputan tersebut semasa perjalanan mesyuarat dan juga diatas sedikit ruang keizinan yang diberikan oleh Pengerusi Mesyuarat untuk PPM Daerah Pudu menyatakan pendapat dan memberikan ulasan.

Mesyuarat tersebut telah dirasmikan oleh Naib Presiden Majlis Belia Malaysia dan antara tetamu VIP yang turut hadir adalah Timbalan Pengarah Jabatan Belia Dan Sukan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.

Pesuruhjaya Pengakap Daerah Pudu.

No comments:

Post a Comment